“Vi besynger den danske natur i nationalsangen, og Shu-bi-dua følger op og bekræfter, at der er så skønt på landet. Turistorganisationerne synger med og ekkoer budskabet i farverige brochurer og flotte film. Sjældent har Danmark været flottere.”
Kronik i Information.
“Medierne er med overalt i politik. Fokusgrupper og medietræning pudser budskabet af. Det gør det ikke lettere at opdage det politiske indhold i vores afgørelse den 28. september.”
Kronik i Information.
“TV2 har netop fristet med gode ben, skrappe stigninger og et dansk cykelhold i dette års transmission fra cykelløbet Tour de France. Før rytterne trådte i karakter på alverdens TV-skærme gjaldt det hvidklædte tennisspillere.”
Kronik i Berlingske Tidende.
“Kandidaterne fra Danmarks Journalisthøjskole i Aarhus smiler ofte lidt bredere end kandidater fra landets øvrige læreanstalter. Deres uddannelse giver nemlig adgang til landets medier og dermed til en betydelig magtposition.”
Kommentar i Berlingske Tidende.
“Film skal ses i biografen, lyder det fra filmens folk, men i takt med den teknologiske udvikling vinder hjemmebiografen frem og flytter filmoplevelsen hjem i stuen.”
Artikel i Børsen Weekend.
“Selvom Danmarks Radio og TV2 har forpligtet sig på at sende analogt tv i 10 år frem i tiden, er der ingen tvivlom, at mange danske hjem vil koble sig på digitalt tv i den allernærmeste fremtid.”
Kommentar om digitalt tv i Aktuelt.
“En flaskehals er flyttet fra IT-afdelingen til kommunikationsafdelingen. Webmasteren sidder ikke længere alene med de vises sten og eksklusiv adgang til opdatering af websites og publicering på nettet.”
Artikel i Kommunikationsforeningens medlemsblad Kommunikatøren.
“Der er sket noget nyt med filmmagasinet Bogart. Først dukkede Søren Høy op som reporter med licens til at interviewe filmverdens stjerner og talenter.”
Interview med Søren Høy Kommunikationsforum.
Conversions & Copy
Marketingkonsulent,
underviser og skribent
Thomas Sønderstrup Wolf
Copyright © Alle rettigheder forbeholdes